måndag 22 juni 2009

?gloB

Jaha då visste jag inte vad jag skulle skriva igen, men känner att jag borde skriva, mest för att få ur mig lite. Imorgon skall jag ut å köra min bror, han ska skriva upp för att få köra eumoped, jag är sådär sugen kan jag säga, men det löser sig säkert imorgon. Man får väl ställa upp på familjen när man kan ;) dock så har jag egentligen inte tid, lust eller ork, men det blir väl så när man skjuter på saker man borde gjort för länge sen egentligen. Men nu sitter jag i skiten (Bokstavligen talat!). Måste verkligen städa av här hemma, göra iordning, få upp lampa i sovrummet, slingan vet jag inte hur jag ska göra med, kanske få upp den i sovrummet också på nått vis.

Tvätta ska man ju göra också. Usch, borde verkligen skaffa den där ställningen till garderoben jag planerade att skaffa förra sommaren. Bättre sent än aldrig tror jag minsann. Sen har man ju skickat iväg iaf 3 ansökningar om jobb idag, lite stolt är jag, sen om jag får nått är en annan fråga, men jag har iaf gjort en insats!

Jag har även sett säsong 1 å 2 av weeds den senaste tiden, måste säga att allt i serien är verkligen toppen, vet inte hur många gånger jag hört å sett introt på serien nu, men älskar till o med det fortfarande, vanligtvis tröttnar man efter ett litet tag. Men sången är så sann. O jag har även lärt mig att inte försöka dra ner mitt midjemått genom att dra in magen ordentligt längre, det gjorde banne mig ont :/ Nåja, det löser sig allt, nu ska jag snart eller senare sätta mig å se iaf ett avsnitt av weeds season 3 episod 1. Har du inte sett serien kan jag rekommendera den varmt!

Fluff and stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar