söndag 21 juni 2009

Äntligen!

Äntligen, det är nog allt jag kan säga om midsommarfirande och annat tjohej som varit. Nu tycker säkert folk att jag är mest bitter över nått alldagligt, men det är väl just där problemet ligger, att det är så det ska vara! Man ska vara full på midsommar, jag förstår inte den traditionen helt ut, visst kan väl jag dricka till emellanåt också, men jag anser väl att har man barn så kan man tänka sig lite för innan man dricker, man behöver inte bli dyngfull bara för att det är midsommar, jag tog det själv rätt lugnt, dels för att jag skulle eventuellt ut å köra mc dagen efter (vilket det inte blev) och även för att jag började kvällen med skallebank deluxe.

Min far å andra sidan tyckte det var en smart ide att dra i sig några öl för mycket, lite nubbe å hjälpa till att dricka vodka (såvitt jag vet iaf), och honom skulle jag ut å köra med på lördagen? Jomen tjenna, det var sånt hemskt regnväder på lördagsdagen, och jag som hade lovat bort mig som chaufför åt martin så han iaf fick hem bilen på söndagen. Kan säga att jag var inte direkt sugen på att komma hem 23-24 på lördag kvällen, nu blev det kl 19-20 istället, lite mer tid att varva ner på. Men iaf, nu är det som det blivit. Jag är lite förvirrad å konstig, men sån har jag alltid varit, så det är väl inget nytt där.

Ja idag så åkte jag då med Martin till flygplatsen där vi tog en fika å tjötade lite innan han åkte till Irland, lite avundsjuk är jag nog på hans planer att dricka en kall guiness ikväll, men sånt är livet, man kan inte få allt.

Linda åkte till Lomma igår, tror jag, har inte hört så mycket mer. Men antar att hon haft kul, det är bra :-). Nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, så jag säger nog bara Fluff å Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar